15/5/2023
5
Ik ben zeer tevreden over het professionele advies, met toch ook de belangrijke persoonlijke toets, van de medewerker.
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
13/5/2023
5
Fijne ontvangst, proffesionele en hulpvaardige medewerker.
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
12/5/2023
5
Bijzonder aangenaam, perfecte service!!
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
3/5/2023
4
Ben tevreden over de auto maar de medewerker is niet helemaal eerlijk geweest De auto is al twee maal binnen geweest voor een mankement die nu nog steeds niet opgelost is en ik moet nu terug een afspraak maken om het te bekijken De vervang auto die je krijgt is steeds zeer vuil en ruikt niet fris ik heb de opmerking al gegeven maar het help niet ik zit graag met mijn propere kleren in een propere auto rijden
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
20/4/2023
5
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
18/4/2023
5
Vriendelijk onthaal, snelle service, goede contacten, herstelling correct uitgevoerd.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
13/4/2023
3
kreeg eerder een beperkte uitleg bij de afhaling van de wagen - ook moest ik vaststellen dat de medewerker een aantal features van de wagen niet voldoende kende. Tevens vind ik het geen meerwaarde dat je na een week een standaard telefoontje krijgt van een vriendelijke medewerker die dan een standaard vragenlijstje afwerkt. Achteraf heb ik nog even contact gehad met de service afdeling ivm beschikbaarheid van een specifiek toebehoren en dit werd heel correct opgevolgd en afgehandeld.
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
12/4/2023
5
Vlot en flexibel. Vriendelijke bediening. Zoals je het kan verwachten van een mercedes verdeler.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
11/4/2023
4
Toen ik na de 'grote' onderhoudsbeurt huiswaarts keerde. Kreeg ik na enkele km. op het dashboard een 'foutmelding' over de bandenspanning!!!! Ik was al te ver weg om terug naar de Mercedes garage te gaan en ben dan in het dichtstbijzijnde benzine station de bandenspanning gaan nazien!!! er zat links voor 0.2 bar te weinig spanning in de band???? En ik kom net uit de garage voor een grote onderhoudsbeurt ???? En om de 'foutmelding' weg te krijgen heb ik terug moeten telefoneren met xxx voor assistentie. Spijtige ervaring. Verder is men bij xxx zeer vriendelijk en behulpzaam.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
11/4/2023
5
Vriendelijke service en allles gerepareerd.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
11/4/2023
5
Tot op heden super tevreden
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
11/4/2023
4
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
11/4/2023
5
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
11/4/2023
5
Gewoon , vanaf aankoop , zeer goed behandeld, eerlijk, correct, ook afgesproken datum van aflevering, wat moeilijke periode voor ons was(overlijden zoon), bijzondere dank aan xxx, voor goede uitleg bij levering auto, en ook erna
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
29/3/2023
1
Veel en veel te duur. xxx€. Nazicht. Mij zien ze daar niet meer! Mijn man had 3 maanden later ook een onderhoud, en daar waren ook plots remschijven nodig. Bij mij ook. Heel veel spijt dat ik de schijven niet heb meegevraagd, om te zien of dat wel nodig was. Vanaf nu moeten daar natuurlijk 2 bazen van leven.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
29/3/2023
4
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
29/3/2023
5
Beste klant, hartelijk dank voor uw mooie review. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
29/3/2023
5
Uitstekende service, correcte afspraken.
Beste klant, hartelijk dank voor uw positieve review. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
29/3/2023
5
Beste klant, hartelijk dank voor uw positieve review. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
29/3/2023
1
Veel mensen die niets weten , niet de juiste mensen vinden en maar rond de pot draaien . Als we langskomen met de vraag om naar een probleem te kijken en daar een afspraak voor te maken , zelfs dat lukt niet. Dan zouden we later opnieuw (!) moeten langskomen in de hoop dat er dan iemand kan kijken.... En bovendien afspraken voor onderhoud en herstellingen worden foutief genoteerd , met gevolg opnieuw moeten langskomen en onze agenda overhoop ! Een ramp !!
Beste klant, hartelijk dank voor uw bericht. Ons team probeert steeds te luisteren naar de exacte wens van onze klanten. We vinden het dan ook jammer dat het in uw geval niet gelukt is. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
27/3/2023
3
Wat betreft het onderhoud heb ik geen probleem. Er is helaas geen gevolg gegeven aan de opmerkingen die ik bij het afleveren van de wagen had gemaakt (achterplaathouder voor nummerplaat was beschadigd). Verder zijn wij afgekeurd bij de latere keuring omdat de voornummerplaat niet conform was (dat hadden ze eventueel als opmerking kunnen meegeven). De servicebeurt was voordien. Er werd wel een melding gedaan van versleten ruitenwissers (achteraf hebben wij deze gecontroleerd en toch goed bevonden).
Beste klant, hartelijk dank voor uw bericht. Ons team probeert steeds te luisteren naar de exacte wens van onze klanten. We vinden het dan ook jammer dat het in uw geval niet gelukt is. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
25/3/2023
5
Vlotte service, duidelijke info. Vriendelijke mensen.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
25/3/2023
5
Zoals steeds op een respectvolle en correcte wijze, door de ,xxx, ontvangen en de afspraken prima afgewerkt.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
25/3/2023
5
Vriendelijke personeel, en snelle service
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
25/3/2023
4
Ik heb betere service ervaren bij andere auto merken
Beste klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. Onze medewerkers zullen hun uiterste best doen om uw volgend bezoek zo aangenaam mogelijk te maken. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
24/3/2023
5
Het hele team staat steeds klaar om al onze vragen zo goed mogelijk op te lossen
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
24/3/2023
1
Wagen heeft er maanden gestaan moet in orde gekregen na depannage naar andere garage binnen de week klaar ook heel onbeschoft personeel ben niet de enigste die ontevreden is een schande voor Mercedes
Beste klant, bedankt voor uw bericht. We streven er oprecht naar om iedere klant zo goed mogelijk verder te helpen. Daarom is het jammer dat u dit niet zo heeft mogen ervaren. Graag ontvangen wij uw gegevens zodat wij contact kunnen opnemen. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
24/3/2023
5
Alles is correct en perfect verlopen.
Beste klant, fijn om te lezen dat uw bezoek naar wens is geweest. Bedankt voor deze mooie review! Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
19/3/2023
5
Beste klant, hartelijk dank voor uw 5 sterren. We zijn verheugd dat we u naar tevredenheid hebben geholpen. Met vriendelijke groeten. Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
18/3/2023
4
Beste klant, hartelijk dank voor uw 5 sterren. We hopen u in de toekomst nog te mogen ontvangen. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
16/3/2023
5
Deze samenspraak en begeleiding van de xxx, is mij bijgebleven. Sowieso een 5 STAR Positive Feedback omdat hij zeer snel de storing had gevonden, en tussendoor en achteraf nog goede antwoorden op mijn vragen heeft gegeven en zijn middagpauze zelfs had opgeofferd om deze service af te werken, bedankt !!!!. Hoop deze xxx in de toekomst nog als servicepunt te kunnen gebruiken, Groeten xxx
Beste klant, bedankt voor je positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk omdat ze steeds met fijne klanten mogen werken en u was daar zeker geen uitzondering op. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
16/3/2023
4
Het aankoopproces verliep correct. De medewerker kon al onze vragen in verband met de voertuigen waarin we geïnteresseerd waren vlot beantwoorden. Het enige minpunt: toen we voor het finale verkoopsgesprek hadden om onze keuze te bepalen tussen xxx en xxx, moest de medewerker ons melden dat er instructies binnengekomen waren dat de xxx niet meer mocht verkocht worden in afwachting van een vernieuwde versie. Wat de levering betreft, waren er misverstanden in verband met de juiste leverdatum. Het centrale Mercedes computersysteem kan blijkbaar geen accurate informatie geven over de exacte leverdatum. Eerst werd als leverdatum xxx gemeld en later bleek dat de xxx toen nog steeds in Amerika stond wegens ontbrekende onderdelen. Uiteindelijk hebben we onze xxx slechts op xxx in ontvangst kunnen nemen. De medewerker deed zijn best om ons op de hoogte te houden, maar hij kon niet over accurate informatie beschikken uit het Mercedes computersysteem.
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
15/3/2023
4
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
15/3/2023
5
Begrip vol en hou van eerlijke mensen die zeggen waarop het staat . Is een herstelling nodig dan verlang ik ook dat me dat gezegd word .En dat is gebeurt !
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
15/3/2023
5
Aangename zeer vriendelijke ontvangst. Deskundig advies en heel goed èn snel geholpen door de medewerker.
Beste klant, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
15/3/2023
5
Perfecte service en informatie
Beste klant, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
15/3/2023
3
Het plaatsen van voor en achter remblokken zijn nogal duur uitgevallen. Verder geen opmerkingen.
Beste klant, hartelijk dank voor uw feedback. Normaal gezien bent u van te voren geïnformeerd over onze tarieven. Indien er nog vragen zijn, mag u ons steeds contacteren op 014 42 24 31. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
14/3/2023
2
Waited for 25 mins for the employee to show up. No calls after the control and i had to ring them back to check if the control was completed
Dear customer, i am sorry that you had a bad experience. We will do everything we can to improve this in the future. Kind regards, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
13/3/2023
5
Prima communicatie Vriendelijk Correct
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
13/3/2023
5
alles prima, vriendelijke medewerkers, goede plaats om te werken
Beste klant, hartelijk dank voor uw fijne beoordeling. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
13/3/2023
5
Volkomen tevreden over xxx's ontvangst, service en dienstverlening, bij de aanschaf van de nieuwe wagen.
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
12/3/2023
5
Vriendelijk, goede uitleg en service
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
12/3/2023
1
Als een klein onderhoud 2 uur in beslag neemt en omdat ik dan nog aangedrongen heb dat mijn tijd van wachten heel kort werd gezien andere afspraken dan vraag ik mij af of dan een groot onderhoud een week duurt. Als dan blijkt dat feitelijk een klein onderhoud betekent olie verversen en oliefilter gelijk is aan 2 uur dan zal u allicht begrijpen dat ik hier andere gedachten krijg. Als ik dan de factuur bekijk waar dat ruitensproeiervloeistof xxx euro kost waarbij dat ikzelf ze bijhoud dan heb ik hier ook andere gedachten. Daar komt bij dat we nog een andere S lopen hebben die niet bij xxx komt en waar het klein onderhoud van een andere omvang is zowel wat tijd betreft uiteraard veel sneller en wat kostprijs betreft ook nog een +/- xxx euro verschil.
Beste klant, bedankt voor het delen van uw ervaring. We betreuren het ten zeerste dat u deze ervaring heeft gehad. Als u het wenst, gaan we er graag met u over in gesprek.
Zou u uw contactgegevens willen delen a.u.b.? Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
11/3/2023
5
Service gericht en vriendelijk
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
11/3/2023
1
Slecht. Ik heb gemeld dat de spiegelverwarming rechts stuk is. Men ging dat nakijken tijdens het onderhoud. Achteraf kreeg ik te horen dat ze dit hadden uitgelezen en dat dit geen foutmelding gaf. Verder hebben ze er dus niet naar gekeken. Resultaat: spiegelverwarming rechts werkt nog steeds niet.
Beste klant, hartelijk dank voor uw review. Ik begrijp je reactie, ik zou het ook niet fijn vinden mocht ik dit meemaken. We kunnen samen kijken wat er fout gelopen is. Geef je me een seintje via 014 42 24 31 en dan bekijken we het samen. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
11/3/2023
3
Onderlinge. Communicatie binnen bedrijf laat soms te wensen over
Beste klant, hartelijk dank voor uw bericht. Ons team probeert steeds te luisteren naar de exacte wens van onze klanten. We vinden het dan ook jammer dat het in uw geval niet gelukt is. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
11/3/2023
5
Wij zijn heel goed geholpen door xxx. Al onze vragen en wensen zijn perfect uitgevoerd
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
10/3/2023
5
Het was voor mij het eerste bezoek aan deze garage en ben vriendelijk ontvangen en heb ook een duidelijke uitleg op mijn vragen gekregen. Ik kom hier graag terug
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
10/3/2023
5
Duidelijke communicatie, heel mooie garage, juiste info, commerciële instelling
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
10/3/2023
5
Beste klant, hartelijk dank voor uw vijf sterren. Wij stellen dit zeer op prijs. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
10/3/2023
5
Goed en correct uitgevoerd
Beste klant, hartelijk dank voor uw vijf sterren. Wij stellen dit zeer op prijs. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
10/3/2023
5
Vriendelijk en correcte bediening 9
Beste klant, hartelijk dank voor uw vijf sterren. Wij stellen dit zeer op prijs. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
10/3/2023
5
Om bij een auto van bijna xxx jaar oud nog een herstelling onder waarborg uit te voeren is gewoonweg fantastisch.
Beste klant, bedankt voor uw vijf sterren en het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke ervaring. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
10/3/2023
5
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
10/3/2023
3
Spijtig genoeg niet voldoende
Beste klant, hartelijk dank voor uw bericht. We vinden het jammer dat we niet aan uw verwachtingen konden voldoen. We gaan ons uiterste best doen om dit in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
3/3/2023
5
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
1/3/2023
4
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
1/3/2023
4
Zeer vriendelijke en vlotte service
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
1/3/2023
5
Geen opmerkingen, alles correct uitgevoerd
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
1/3/2023
5
Top vriendelijk en tot hiertoe nooit geen problemen, wat van andere Mercedes garage (xxx) echt niet gezegd kan worden. Hun gangster praktijken liggen me nog altijd zwaar op de maag. Ze zouden beter is qua service op leer komen bij xxx!
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
1/3/2023
5
Zeer positief. medewerker commercieel, niet opdringerig, attent en luisteren naar onze behoeften. Geen enkele vraag van onze kant was te veel, steeds positief op gereageerd, vind ik zeer belangrijk !!! Proefritten gemaakt etc.
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
1/3/2023
5
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
1/3/2023
5
xxx en xxx toppers in de carrosserie
Beste klant, hartelijk dank voor deze mooie woorden. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
1/3/2023
5
Onderhoud goed uitgevoerd konden wachten in de consessie tot hij klaar was met versnapering en drankje
Beste klant, hartelijk dank voor uw positieve feedback. Met vriendelijke groeten,
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
28/2/2023
5
Vlotte service, goede afspraken
Beste klant, bedankt voor uw 5 sterren. Fijn dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Graag tot een volgend bezoek! Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
28/2/2023
3
Door chiptekort en andere oorzaken zaten er niet alle opties op de wagen die ik wel verwacht had. (deze had ik nl. wel gezien op de wagen waarmee ik een proefrit heb gedaan) Hierover ben ik tijdens de verkoopgesprekken onvoldoende geïnformeerd. Tevens werd ik ook onvoldoende geïnformeerd over de levertijd; deze was vele maanden later dan initieel afgesproken, en gedurende deze tijd heb ik niets gehoord.
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
27/2/2023
5
Steeds correct, tijdig klaar en de nodige informatie.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
27/2/2023
5
Uitstekend. De auto werd hersteld en netjes terugbezorgd.
Beste klant, hartelijk dank voor uw positieve review. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
27/2/2023
3
Ik werd teruggeroepen voor een terugroepactie van passagiers airbag. Ook had ik een opmerking van de keuring in xxx'22 over roest op achtersubframe. Heb dit gemeld bij de terugroepactie, uiteindelijk hebben ze hier ook naar gekeken, eerst werd me verteld dat het nog 'groen' was het blad van de keuring. Ik zie hierop dat het wel rood zou worden... Na nazicht mocht ik zelfs niet meer met de auto rijden, het waren al gaters!! De herstelling van het subframe werd goedgekeurd onder garantie, doch kreeg ik nog een factuur voor het controleren hiervan??? Onze skivakantie viel in duigen, hotel afgelast, skilessen, skiverhuur, etc... Waarom moet ik nog een factuur betalen, wanneer Mercedes zegt dat het onder garantie valt, waarom werd ik niet geholpen met een vervangwagen.... Dat zou pas service zijn!! Wanneer kan ik terug met de wagen rijden?? Hier krijg ik geen duidelijk antwoordt op... Al een geluk dat ik de wagen niet nodig heb voor woon-werkverkeer!!
Beste klant, bedankt voor het delen van uw ervaring en het spijt ons dat er onduidelijkheid was over de kosten. Onze medewerker heeft u een factuur gestuurd voor nazicht technische controle waar eerder door u een afspraak voor werd gemaakt. Indien u nog verdere vragen heeft, mag u ons contacteren. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
27/2/2023
3
Rommelig en hectisch initieel - niet echt heel kkant georienteerd - is later wel goed gekomen maar dan toch twee keer moeten gaan om het in orde te krijgen. Vervangsauto niet gelijkwaardig ook geen automaat en geen uitleg, ern beetje aan je lot overgelaten. Zeker niet wat is gewend was, duidelijk te merken dat is overgenomen.
Beste klant, hartelijk dank voor uw reactie. Dit zijn inderdaad wel wat aandachtspuntjes. Ik ga deze delen met onze verantwoordelijke van de naverkoop. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
26/2/2023
4
vlot afspraak kunnen maken, vriendelijke ontvangst, correcte feedback en snelle afhandeling van een basis B1 onderhoud
Beste klant, hartelijk dank voor de mooie review. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
26/2/2023
5
uitermate klantvriendelijk, betrokken medewerkers , lekkere koffie en koekjes Prima
Beste klant, bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
26/2/2023
5
Superb services and great staff
Dear customer, thank you very much for your positive review. Sincerely, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
25/2/2023
5
Vriendelijk, to the point, correct.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
24/2/2023
4
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
24/2/2023
5
Vriendelijke en zeer correct.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
24/2/2023
2
Belabberde communicatie en erg lang geduurd voordat auto klaar was. Lijstje t lang om allemaal op te noemen. Maar verre van tevreden in ieder geval
Beste klant, spijtig te lezen dat u deze ervaring heeft gehad. Graag gaan we hierover in gesprek. Kan u uw gegevens bezorgen zodat wij contact kunnen opnemen. Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
24/2/2023
5
Zeer vriendelijk alsook behulpzaam
Beste klant, bedankt voor de mooie woorden. Tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
23/2/2023
5
Zeer goed, vervangwagen stond klaar, bericht ontvangen wanneer auto klaar was en auto gewassen terug gekregen, top!
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
23/2/2023
5
snelle en zeer goede bediening. personeel is top.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
23/2/2023
1
Auto werd aangeboden om 8u. Om 10.30 was auto niet ingepland in de werkzaamheden. Deze was vergeten met gevolg dat auto pas om 12 u beschikbaar was voor een service B.
Beste klant, ik zou het ook niet leuk vinden, mocht in dit meemaken. Ik begrijp dat je ontevreden bent. We kunnen samen kijken waarom uw afspraak niet nageleefd werd. Geef je me een seintje via telefoon op 014 42 24 31? Tot binnenkort. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
23/2/2023
4
Afspraken worden meestal nagekomen. Vlotte communicatie
Beste klant, hartelijk dank voor uw goede review. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
22/2/2023
5
Zeer goed, vriendelijk en verzorgd.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
22/2/2023
5
Goede en vriendelijke ontvangst. Vooral aangenaam en leuk dat de vorige eigenaars er nog werken, dit geeft toch nog het vertrouwde gevoel van de persoonlijke service zoals vroeger.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
22/2/2023
1
In ben niet tevreden Nazicht tech controle was niet goed uitgevoerd, afgekeurd voor koplampen. Bougies werden vervangen op xxx km?
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
22/2/2023
5
Ik ben prima geholpen. In de namiddag nog extra telefoon gekregen ivm extra werken die moeste uitgevoerd worden. Zeer professioneel, alleen beetje duur, maar dat weten we wanneer we voor Mercedes kiezen.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
22/2/2023
1
Heel slecht! Na het wisselen van remblokken is mijn auto gaan bonken. Blijkt een bout eruit gelopen te zijn. Hertelling heeft mij xxx KM extra rijden gekost en een halve verlofdag van werk omdat hun werktijden niet flexibel zijn.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
22/2/2023
5
zeer vriendelijk ontvangen, snel geholpen
Beste klant, bedankt voor uw vijf sterren. Fijn dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
22/2/2023
5
Vriendelijk en vlotte dienst
Beste klant, fijn om deze positieve reactie te lezen. Hartelijk dank! Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
22/2/2023
5
Beste klant, bedankt voor uw vijf sterren. Graag tot een volgend bezoek! Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
22/2/2023
5
Vlot, vriendelijk, duidelijke communicatie
Beste klant, bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
2/2/2023
2
uiteindelijk geholpen maar geweldig moeilijk om een afspraak te krijgen. Toen bleek dat ik om 13:00 h daar moest zijn en dat ze pas een stuk later aan de auto begonnen. Daarna bleek dat ze verkeerde informatie gegeven hadden over de duur van het werk en toen bleek ook nog eens dat er helemaal geen communicatie is tussen de verschillende onderdelen van de organisatie (werkhuis kon volgens hen niet zien welke ik auto ik BIJ HEN gekocht had). Sinds de overname door xxx is de service ongelooflijk hard achteruit gegaan. Moet je echt iets aan doen. Is voor mij een reden om naar een ander merk te kijken bij de volgende auto (binnen 2 jaar).
Beste klant, uw mening is enorm belangrijk voor ons. We vinden het spijtig dat er een miscommunicatie was. Graag gaan we hierover met u in gesprek. U mag uw gegevens doorsturen zodat we u kunnen contacteren. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
1/2/2023
4
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
1/2/2023
5
Zeer vriendelijke service.
Beste klant, dank voor uw vijf sterren. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
1/2/2023
4
Goede ontvangst. Snelle en degelijk service.
Beste klant, dank voor uw positieve score.Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
1/2/2023
5
Goed vriendelijk ontvangen
Beste klant, bedankt voor je positieve feedback. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
1/2/2023
2
Vroeger kon ik, bij het ontvangen van de sleutel, na een onderhoudsbeurt, rechtstreeks terecht bij neen ervaren deskundige die mij te woord stond. Nu zit die achter gesloten deuren en wordt mijn factuur voorgelezen door een weinig deskundige (maar wel vriendelijke) medewerker . Dat hoeft voor mij niet. Er is een echelon teveel ingebouwd bemand met ondeskundige personen waarvan ik denk dat ze ook betaald moeten worden en dus mijn factuur alleen maar zullen verhogen. Overigens kan ik u meedelen dat ik in staat ben om zelf mijn factuur te lezen.
Beste klant, bedankt voor het delen van uw ervaring. We betreuren het ten zeerste en nemen uw feedback mee als leerpunt. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
30/1/2023
4
Vriendelijke ontvangst , goede service maar wel duur.
Beste klant, dank voor uw mooie score. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
29/1/2023
5
Altijd stipt en goede service.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
28/1/2023
5
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
28/1/2023
4
Vrij goed, auto wel spijtig genoeg heel de dag bezet.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
28/1/2023
5
Zeer tevreden . Mijn Mercedes is een goede aankoop. al andere aankopen gedaaan waar de service gewoon op niets trekt.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
27/1/2023
5
Makkelijk om een afspraak te maken, goede communicatie, zeer efficient, alles op tijd gedaan, auto netjes afgeleverd
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
27/1/2023
4
Beste klant, dank voor uw positieve score. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
27/1/2023
5
Beste klant, bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
20/1/2023
5
Correcte afspraken, vriendelijk en vlot verlopen
Beste klant, dank voor uw positieve score en fijne feedback. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
18/1/2023
5
Goede service, zeer tevreden!!
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
18/1/2023
5
Beste klant, dank voor je geweldige score. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
18/1/2023
5
De service was goed. Ik werd zo snel mogelijk geholpen.
Beste klant, dank voor uw reactie. We stellen de 5 sterren zeer op prijs. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
18/1/2023
4
Beste klant, bedankt voor uw positieve review. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
18/1/2023
5
Vriendelijk en profecioneel
Beste klant, dank voor uw bericht. Dat doet ons deugd om te horen. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
17/1/2023
4
Ik had een afspraak gepland voor een eerste onderhoud en gezegd dat ik op het voertuig zou wachten. In plaats van 2 uur heeft het 3 uur geduurd, wat wel lang is om op te wachten. Voor de rest was alles prima.
Beste klant, dank voor je positieve score. Je kan ons contacteren op 014 44 54 70 en dan kunnen we samen kijken waarom uw afspraak langer duurde dan initieel werd voorzien. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
16/1/2023
3
Ik had 1 aandachtspunt door gegeven om na te kijken, namelijk dat mijn ruitenwisser aan bestuurderskant soms tegen de stijl aan tikt en dit probleem is niet verholpen. Bij de ophaling van de wagen heb ik daar ook geen communicatie over ontvangen.
Beste klant, dank voor je bericht. We hebben je opmerking bekeken en zouden het graag telefonisch bespreken. Je kan ons bereiken op 014 44 54 70. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
14/1/2023
5
Correct en volgens afspraak.
Beste klant, we zijn enorm tevreden met uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
14/1/2023
5
Beste klant, bedankt voor uw positieve score. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
13/1/2023
5
Correct zoals het moet. Prima service!
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
28/12/2022
4
Correcte manier van onthaal, "wachthoek" kan beter worden uitgerust. (Als ik deze vergelijk met xxx????)
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
25/12/2022
2
Onderhoud A zou 2 uur duren, in realiteit 3,5 uur. medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Na onderhoud na een 20-tal km auto aan de kant moeten zetten en via de garage moeten laten afslepen wegens acuut olieverlies (oliefilter niet correct geplaatst). Vervangauto gekregen met belofte om 's anderendaags de wagen op het werk af te leveren. 's Anderendaags in de namiddag (na 14:00 u)3 maal geprobeerd om contact te nemen om uur van levering te bekomen: telefoon werd eenmaal opgenomen en dadelijk terug neergelegd, tweemaal werd niet opgenomen. Zeer professioneel moet ik zeggen! Uiteindelijk via telefoonnummer van de garage nogmaals geprobeerd. Na exact 5 minuten werd opgenomen. Ben dan zelf maar mijn wagen in de garage gaan ophalen daar men het niet meer zag zitten om mijn wagen tijdig op het werk te leveren. Ik krijg dan ter plaatse nog een verhaaltje dat ik nu gerust mag zijn want dat men voor alle zekerheid nog eens met mijn wagen heeft rondgereden om te bevestigen dat de oliefilter er goed op zat . Gelieve je medewerker te vertellen dat men met 'Mercedes me' exact kan volgen waar je wagen zich bevindt en wanneer men de wagen heeft geopend (9:10u geopend; dus heeft men wel tijd genoeg gehad om de wagen terug te leveren). Al bij al heel vriendelijk maar niet het professionele dat ik van Mercedes verwacht.
Beste klant, het spijt me te lezen dat u een slechte ervaring had. Ik begrijp je ontevredenheid, we kunnen samen kijken wat er fout gelopen is. Geef ons een seintje op 014 44 54 70 en vraag naar de collega's van de naverkoop. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
23/12/2022
5
De medewerker was op tijd en gaf de juiste informatie
Beste klant, dank voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
22/12/2022
5
Wij zijn zeer vriendelijk ontvangen , hebben een heel duidelijke uitleg gekregen . Super tevreden !
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
22/12/2022
5
Probleemloos , alle gemaakte afspraken werden nagekomen
Beste klant, dank voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
22/12/2022
4
goed, ondanks de verbouwing
Beste klant, dank voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
22/12/2022
4
Beste klant, dank voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
22/12/2022
3
De service is ok en groot onderhoud werd correct uitgevoerd. Wel ben ik geschrokken van de factuur (€xxx), hier werd wel de hoofdprijs aangerekend. Jammer.
Beste, hartelijk dank voor uw bericht. U mag ons steeds contacteren voor verdere toelichting omtrent uw factuur. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
22/12/2022
5
De medewerker was vriendelijk en heeft ons goed behandeld. Doe zo verder.Wij hopen dat de onderhoud van onze wagen ook zo zal gebeuren. Alvast bedankt en tot later.
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
22/12/2022
4
Vriendelijk en efficiënt.
Beste klant, dank voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
21/12/2022
5
leuk dat bij onderhoud ook je wagen gratis gewassen wordt.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
21/12/2022
5
Professioneel en correct. Vriendelijke ontvangst, kortom zoals het zou moeten zijn
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
21/12/2022
3
De wachttijd voor het uitvoeren van de werken was extreem lang. ( 50 minuten voor een bandenwissel en dit als eerste werk 's morgens)
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
21/12/2022
5
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
21/12/2022
5
Heel vlot, heel correct, heel vriendelijk
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
21/12/2022
5
correcte naleving afspraken
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
21/12/2022
3
spijtig dat ik na minder dan xxx jaar van de aankoop en maar xxx km gereden heb, al kosten had aan mijn wagen dit ten bedrage van xxx€ voor de kost van een nieuwe accu , dit hadden ze moeten weten als ze de wagen te koop hadden gesteld , daar hij bij de verkoop nog een volledige checkup had gekregen en daar hij een warrantyextension mb certified had voor xxxx jaar , kan wel aannemen dat dit mogelijk is , maar daar de volledige prijs van moet betalen inclusief werkuren vind ik wel straf , verder wil ik nog melden dat ik veel moeite had om de wagen te starten daarvoor moest ik tot 3 maal proberen voor ik hem aan de praat kreeg, dus contact genomen met de garage en mocht pas na 3 weken langskomen met zo een probleem , verder moest ik mijn wagen savonds brengen en de andere dag savonds terug ophalen, dus een dag zonder wagen over de aankoop van de wagen ging alles vlot , heel vriendelijk ,degelijke uitleg , en een vlotte aflevering
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
21/12/2022
3
gebrekkige communicatie voor het verkrijgen en ophalen van de wagen
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
16/12/2022
2
Een stuk achteruit gegaan vanaf de naamwissel heeft plaatsgevonden. Nu opnieuw bij de afspraak iets toegevoegd .... nu ging het om winterbanden. Tijdens het telefoongesprek werd netjes gevraagd of ik voorkeur van merk had ed. Was niet nodig daar ik er vanuit ga dat jullie a-merken leveren. Echter bij Melden aan de medewerker voor onderhoud en ook winterbanden zoals afgesproken weet de medewerker er niets van (dit is inmiddels de 3e keer dat ik dit -opmerkingen dus- meemaak). Hebben me alsnog goed geholpen, maar duurde dus weer een stuk langer (A-beurtje met banden ca. 4.5 uur wachten). Vervolgens komen ze met de inmiddels welbekende opmerking (ruitenwissers versleten). Het betreft een bijna nw auto. Dit is mn 4e Benz en de laatste tijd is het standaard dat de wissers ineens versleten zijn, terwijl mn voorgaande auto's er ca 2 ton in 3jr mee konden rijden .... vreemd .... Al met al service is bij mij van SUPER naar ZEER MATIG gegaan vanaf de xxx tijd.
Beste klant, het spijt me te lezen dat u een slechte ervaring had. Ik begrijp je ontevredenheid, we kunnen samen kijken wat er fout gelopen is. Geef ons een seintje op 014 44 54 70 en vraag naar de collega's van de naverkoop. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
14/12/2022
5
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
14/12/2022
5
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
14/12/2022
5
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
14/12/2022
5
Vlug geholpen en vriendelijk
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
14/12/2022
5
Trés bien. Le contact avec xxx. Tout est parfait.
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
14/12/2022
5
Zeer goed services gekregen en bij elke vraag werden we vriendelijk te woord gestaan.
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
14/12/2022
4
Druksensor banden werken niet meer na plaatsing winterbanden
Beste klant, dank voor uw feedback. We zouden het graag met je doornemen via telefoon. We zijn telefonisch bereikbaar op 014 44 54 70. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
13/12/2022
3
service is redelijk ok , we zeer duur
Beste klant, dank voor uw feedback. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
13/12/2022
5
xxx zijn de max! Zo vriendelijk en beleefd. Een waar voorbeeld voor de zaak. xxx mag fier zijn dat deze werknemers de waarden van het merk zo goed uitdragen.
Beste klant, bedankt voor je geweldige review. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk omdat we met aangename klanten mogen werken en u was daar zeker geen uitzondering op. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
12/12/2022
3
Ontvangst via info balie was zeker ok, alhoewel telefonisch vraag over prijsstelling 1ste onderhoud niet kon beantwoord worden. Ik werd tot 2 x in de wacht gezet. Het gesprek werd afgesloten met doedoe?? Niet erg professioneel en beleefd, naar mijn mening. Het up daten van de software en het defect aan camera werd goed uitgevoerd. Bandenspanning daarentegen was niet goed, veel te hard. Dus daar moest ik voor terug. Niet efficiënt.
Beste klant, het spijt me te lezen dat u een slechte ervaring had. Ik begrijp je ontevredenheid, we kunnen samen kijken wat er fout gelopen is. Geef ons een seintje op 014 44 54 70 en vraag naar de collega's van de naverkoop. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
12/12/2022
2
OK. When taking my car for service I was asked if there were any specific issues to address, I raised a problem but it was not solved, and I didn't get any feedback if it had even been looked into.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
10/12/2022
5
Klantgericht en professioneel
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
10/12/2022
5
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
10/12/2022
4
Beste klant, dank voor uw positieve score. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
10/12/2022
3
meestal goed, deze keer slecht. Verschillende stukken aan de wagen vervangen zonder vraag of melding, ben al 2 weken bezig om dit recht te zetten, nu hebben ze de juiste factuur opgestuurd kan ik van de week weer beginnen bellen om de creditnota van de 1ste factuur te krijgen.
Beste klant, het spijt me te lezen dat u deze keer een slechte ervaring had. Ik begrijp je ontevredenheid, we kunnen samen kijken wat er fout gelopen is. Geef ons een seintje op 014 44 54 70 en vraag naar de collega's van de naverkoop. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
10/12/2022
5
Vlot, behulpzaam en correct.
Beste klant, hartelijk dank voor uw mooie feedback. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
10/12/2022
1
Lange wachttijd ondanks afspraak
Beste klant, het spijt me te lezen dat u een slechte ervaring had. Ik begrijp je ontevredenheid, we kunnen samen kijken wat er fout gelopen is. Geef ons een seintje op 014 44 54 70 en vraag naar de collega's van de naverkoop. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
10/12/2022
5
Luisterend oor & probleemoplossend.
Beste klant, bedankt voor uw positieve review. We stellen de vijf sterren zeer op prijs. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
9/12/2022
5
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
9/12/2022
4
Aflevering en ophalen ging heel vlot, alleen hebben we telkens zelf moeten bellen om te weten of de auto klaar was. We zijn hem ook telkens een volledige dag ( 8.00 u tot 17u30) kwijt geweest.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
9/12/2022
5
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
9/12/2022
3
Keurig volgens afspraak de service uitgevoerd ik mocht zelfs mijn auto tijdens mijn vakantie daar achterlaten en erna ophalen. Communicatie bij eventuele mankementen keurig volgens afspraak. De de enige minpunten vond ik: - dat wederom ruitensproeivloeistof in rekening is gebracht terwijl ik die bewust van te voren zelf helemaal heb aangevuld. - er is een nieuwe nummerplaathouder gemonteerd zodat ik nu met een lelijke kentekenplaat zit met 4 gaten erin die voorheen niet te zien waren. Dit is overigens zonder overleg vervangen. xxx. (Ik zal waarschijnlijk niets vernemen van deze terugkoppeling.)
Beste klant, het spijt me te lezen dat u een slechte ervaring had. Ik begrijp je ontevredenheid, we kunnen samen kijken wat er fout gelopen is. Geef ons een seintje op 014 44 54 70 en vraag naar de collega's van de naverkoop. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
7/12/2022
2
Onderdelen laten op zich wachten, wat ik kan begrijpen. Maar de communicatie hierrond laat veel te wensen over.
Beste klant, het spijt me te lezen dat u een slechte ervaring had. Ik begrijp je ontevredenheid, we kunnen samen kijken wat er fout gelopen is. Geef ons een seintje op 014 44 54 77 en vraag naar de collega's van het magazijn. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens