30/11/2023
4
De mensen zijn heel vriendelijk en nemen er de tijd voor.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
27/11/2023
3
Tijdens het onderhoud hebben jullie gezegd dat jullie een offerte gaan sturen. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
25/11/2023
3
Matig, weinig te vertellen, miste enthousiasme.
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
25/11/2023
5
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
24/11/2023
5
Bedankt om toch nog een vervangwagen te kunnen regelen ????
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
24/11/2023
5
Goede afspraken, vriendelijk onthaal
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
24/11/2023
1
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
24/11/2023
1
Ik ben niet tevreden om de volgende reden. Het mankement aan de auto (duidelijk hoorbaar over hobbelige weg) werd tijdens een proefrit niet vastgesteld. Het gaat om een mechanisch defect (het is alsof er iets rammelt of los zit onder de wagen). Onbegrijpelijk dat de medewerkers dit niet hebben kunnen horen tijdens een proefrit.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
24/11/2023
4
Onderhoud is perfect verlopen. Factuur heb ik niet ontvangen, wel een reminder om direct te betalen, wat inmiddels gebeurd is.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
24/11/2023
2
De onderhoudsbeurt werd prima uitgevoerd, en bij het inleveren van het voertuig is ook de kwestie met het dakpaneel besproken. Ik zou daarover geïnformeerd worden, maar tot op heden ( er zijn nu al enkele weken voorbij)niets meer vernomen. De kwestie was ook al in juli besproken met xxx en ook toen zou ik over de claim bericht worden. Nadat er ook toen geen reactie is gevolgd, is er contact opgenomen met de klantendienst van Mercedes. Deze dienst heeft de situatie kortgesloten met xxx echter zonder dat er nu wel een deugdelijke reactie is gevolgd. Dit is absoluut geen service die verwacht mag worden van een a merk als Mercedes.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
20/11/2023
5
Zeer goede ontvangst en informatie bij aflevering van het voertuig.
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
16/11/2023
1
ik had voor het onderhoud eveneens doorgegeven dat er op mijn dashbord nog steeds dagelijks het alarm verschijnt van Koelvloeistof probleem. Hiervoor is de wagen al eens eerder binnen geweest. Dit probleem is nog steeds niet opgelost !!!
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
16/11/2023
5
Een positieve ervaring vanaf het eerste contact voor inplanning van de onderhoudsbeurt tot en met de aangeboden faciliteiten om ter plaatse te werken tijdens de onderhoudsbeurt.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
15/11/2023
5
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
14/11/2023
5
Vriendelijk en gedienstig.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
14/11/2023
5
fijne ervaring, en naar verwachtingen...
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
13/11/2023
5
Zoals altijd op en top en is er geen klagen over deze garage,altijd even vriendelijk en hulpvaardig !
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
13/11/2023
3
Nieuwe ruitenwissers waren fout gemonteerd. Ik ben daarvoor 's anderendaags moeten terugkomen. Dan is de montage perfect aangepast. Bij telefonisch contact heb ik 10 à 15 minuten moeten wachten om doorverbonden te worden. Niet leuk !
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
12/11/2023
5
zeer vlugge reactie op defect aan auto.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
12/11/2023
4
Snel en efficiënt geholpen.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
12/11/2023
5
correct - correcte timing
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
10/11/2023
4
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
10/11/2023
5
Klantvriendelijk ontvangst. Snelle en goede service. Uitleg over het probleem een voorstel tot oplossing.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
10/11/2023
5
Afspraak werd perfekt nagekomen,snel geholpen.Super
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
10/11/2023
5
Ik zou geen punt weten waar het beter kan. Als alles volgens de gemaakte afspraken verloopt dan kan je niet anders dan tevreden zijn. Misschien de toch wel lange wachttijd tussen de afspraak en het uiteindelijke nazicht. Maar op zich was dat zelfs geen probleem. Zeer positief over het vriendelijke onthaal +++
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
6/11/2023
3
Bij de telefonische reservatie heb ik aangegeven dat de GPS niet opstarte. Er werd me bevestigd dat bij onderhoud B er kon gewacht worden. Onderhoud B werd uitgevoerd maar GPS update vereistte 4 uren en werd niet uitgevoerd. Zou misschien beter kunnen aangegeven worden bij de reservatie, dan had ik de auto heel de dag achtergelaten. Nu werkt GPS nog steeds niet.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
2/11/2023
5
positief ontvangen, helder verloop van het aankoopproces, regelmatig op de hoogte gehouden ondanks de lange levertermijn
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
2/11/2023
2
Eigenlijk niet prettig. Van de ene verbazing in de andere gevallen. Geen enkele afspraak omtrent dit onderhoud werd gehouden. Een onderhoud dat 1 dag zou duren heeft 3 dagen geduurd. Er werd een verkeerde diagnose gesteld, verkeerde onderdelen besteld, dus verkeerd gerepareerd waardoor de herstelling langer duurde. Goed dat Mercedes tussenkwam in de kosten van de onderdelen. Goed dat xxx de kosten van de onnodig vervangen onderdelen op zich nam. Dank voor de korting op de werkuren. Toch weer spijtig dat dat men mij bij afhaling vertelt dat de wagen op de parking staat. Na twee inspectierondes , zelfs onder begeleiding van een personeelslid, staat de wagen nog in het werkhuis! Vergeten we even dat de facturatie op de verkeerde naam gebeurde. xxx Groeten xxx
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
1/11/2023
4
Vlot verloop van de hele ervaring.
Beste klant, dank u wel voor deze mooie beoordeling. Laat gerust weten hoe we onze vijfde ster kunnen verdienen. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
30/10/2023
5
vriendelijk onthaald. prima opvolging
Beste klant, dank voor uw vijf sterren. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
30/10/2023
5
aangenaam en professioneel ontvangst door xxx van xxx
Beste klant, dank voor uw vijf sterren. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
28/10/2023
1
De wagen is na een reguliere onderhoudsbeurt aan mij afgeleverd met een brandend waarschuwingslampje van de motor, voor de goede orde, dit stond voor de beurt niet aan. Naar mijn mening het echt zwaar ondermaats dat dit niet tijdig wordt opgemerkt door welke medewerker danook die met mijn wagen bezig is tijdens en na de onderhoudsbeurt. zelfs niet als de wagen door een medewerker naar de parking wordt gereden. Als ik terugloop naar de xxx(zonder het terrein af te zijn geweest) in eerste reactie van de medewerkers wordt er naar mij gekeken (5 minuten nadat ik de sleutels terug heb gekregen) alsof ik dit op een of andere manier verookzaakt heb, dat is gewoon 'uitermate klant onvriendelijk en onsympathiek...'. Als gevolg hiervan heb ik vervolgens opnieuw een extra uur ter plaatse kunnen wachten op mijn wagen, terwijl ik juist gepland heb dit onderhoud efficient uit te voeren tijdens een reguliere werkdag. Ondertussen vertrekken de medewerkers langzaamaan naar huis omdat hun werkdag erop zit, tja dat zou ik ook wel willen.... Met de wagen is natuurlijk niets aan de hand, gewoon iemand ergens iets niet goed aangedraait, vocht ergens tussen ofzo. Los van de garage was ook de service van Mercedes zelf weer teleurstellend. De plastic klemt waarmee de vloermat aan bestuurderskant vastzit aan de wagen is enkele maanden geleden losgekomen na de 2e keer dat ik de mat eruit haal om eronder schoon te maken. Dat is gewoon erbarmelijke slechte kwaliteit van Mercedes. Of ik even xxx+ euro wil neerleggen voor een compleet nieuwe! Natuurlijk niet, wat ik verwacht van een premium merk is 'excuses dat de mat al zo snel kapot is gegaan, we gaan hem direct en gratis voor u vervangen, dit had nooit mogen gebeuren'. Blijkbaar is xxx euro opbrengst voor een mat belangrijker dat klanten binding. Voor mij wel duidelijk, mijn volgende wagen is zeker geen Mercedes meer, en anders dan een mooie nieuwe glimmende showroom, zie ik nog geen enkele verbetering ten opzichte van voor alle wijzigingen van de afgelopen jaren, jammer.
Beste klant, bedankt voor het delen van uw ervaring. Spijtig te lezen dat u niet tevreden was over de afgeleverde werkzaamheden. Ik ga uw ervaring delen met onze werkplaatsverantwoordelijke zodat hij contact kan opnemen. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
27/10/2023
1
Er moest een a7 service plaatsvinden op het xxx-model en de totale kost was juist geen xxx euro. Wij werden niet op de hoogte gebracht van deze toch wel zeer serieuze prijsverhoging (xxx euro per uur voor een klein (a-service) onderhoud bij xxx !?) en gaan hier ook niet mee akkoord. Ook de mensen op maandagmorgen waren zeer onvriendelijk en waren sterk aan het afgeven op het slecht functioneren van het nieuwe systeem. Ook was de klantdata weer maar eens foutief in het xxx systeem, dit is reeds de derde maal. Men was bij xxx ook niet op de hoogte dat ik een vervangwagen nodig had (alhoewel dat dit duidelijk was doorgegeven) en deze was dan ook nog eens zeer duur. Bij andere merken, als trouwe klant, bekom ik deze gratis. Uitgaande van deze zeer negatieve klantervaring, de zeer hoge onderhoudskost, gaan wij ook nagaan of we de xxx en de xxx nog wel bij een xxx laten onderhouden. Ik zal daar zelf met de mercedes invoerder over spreken. (Eventueel zelfs met Duitsland) om terug een normale en klantvriendelijke firma te vinden die normale prijzen gebruikt zodat we de 'takel' verzekering behoudenen en waar het personeel vriendelijk en kundig is. Ik wacht ook nog steeds op een financiele tegemoedkoming van de xxx dealer. Ook ben ik nieuwsgierig of deze kommentaar op de website gaat verschijnen ?
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
27/10/2023
5
Een warm welkom, goede host en to the point uitleg. Zeer positief.
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
27/10/2023
1
Vriendelijkheid xxx liet te wensen over.
Beste klant, we hebben u score gezien en willen graag onze dienstverlening verbeteren.
Kunt u met mij persoonlijk contact opnemen om uw negatieve ervaring te delen.
Ik ben te bereiken op 014 42 24 31. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
15/10/2023
3
Afspraken= ok Ontvangst = ok Duur werken = min. tijd van welke service beurt ook is altijd 8h Kwaliteit uitgevoerde werken= ok Prijs onderhoudsbeurten = hoog
Beste klant, hartelijk dank voor uw reactie. Ik raad u aan om bij een volgende onderhoudsbeurt het tijdstip van afhaling even te willen vermelden.
Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
12/10/2023
5
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
12/10/2023
4
Je ne connais pas encore ce concessionnaire. Je peux simplement dire que mon contact commercial est à l'écoute et répond rapidement à mes questions. Mon véhicule était bien préparé et mon rendez-vous s'est passé à l'heure prévue. Pour le reste, j'attends de voir la qualité des services d'entretiens.
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
12/10/2023
5
Beste klant, dank voor uw vijf sterren. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
10/10/2023
5
Alles vlot verlopen.Vriendelijke ontvangst.
Beste klant, fijn om te lezen dat uw bezoek naar wens is geweest. Bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
10/10/2023
3
Vrij goed. Spijtig dat ik nog steeds een motorstoringslampje heb branden na mijn onderhoud. Ik vermoed dat dit vergeten werd. :(
Beste klant, dank voor je feedback. We hebben uw opmerking even voorgelegd aan de werkplaatsoverste. Tijdens de onderhoudsbeurt werd er geen motorstoring vastgesteld.
Indien u een afspraak wenst te maken voor verdere diagnose, mag u contact opnemen op 014 42 24 31. Wij helpen u dan graag verder. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
9/10/2023
5
zoals steeds, vriendelijk onthaal, persoonlijk ontvangst. Uitvoering werken perfect.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
9/10/2023
1
Uur kwam niet overeen met geplande afspraak. Onnodig lang moeten wachten. Een half uur later dan afgesproken begon men pas aan de wagen.
Beste klant, bedankt voor uw reactie. Dit is inderdaad wel een aandachtspunt. Ik ga deze delen met de aftersales manager. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
9/10/2023
5
Beste klant, bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
9/10/2023
1
geen klachten over de uitgevoerde werken, maar wel over de facturatie. zelfs na meerdere vragen heb ik geen duidelijk antwoord gekregen over mijn vragen over bepaalde kosten die in de factuur staan.
Beste klant, bedankt voor uw bericht. We hebben uw factuur even nagekeken en er is inderdaad een foutje gemaakt door één van onze medewerkers. We zullen het rechtzetten en kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
7/10/2023
5
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
7/10/2023
5
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
6/10/2023
5
Vriendelijke bediening en correcte afhandeling
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
6/10/2023
3
Werk en ontvangst perfect. Prijs van onderhoud vrij hoog..
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
6/10/2023
3
Over het algemeen vond ik de ontvangst en de afhandeling vroeger beter dan tegenwoordig. Bij het maken van een afspraak moet men 6 tot 8 weken wachten voor uw onderhoud ingepland kan worden. Dit vind ik niet normaal zulke lange wachttijden, als dit de volgende maal weer zo is ga ik uitkijken om te veranderen van garage.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
6/10/2023
4
Gaat altijd heel vlot alleen kreeg ik 10 dagen later een melding om AddBlue aan te vullen. Zou tijdens het onderhoud toch gebeurd moeten zijn.
Beste klant, hartelijk dank voor uw mooie score en het delen van uw ervaring.
Het bijvullen van Ad Blue gebeurt niet op eigen initiatief. Gelieve dit van te voren te willen melden a.u.b. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
6/10/2023
5
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
28/9/2023
5
ik heb enkel de afhaling gedaan en deze was top!
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
27/9/2023
5
Zeer vriendelijk en uiterst met de grote zorg behandeld
Beste klant, bedankt voor uw 5 sterren. Fijn dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
27/9/2023
5
Wij waren uiterst verrast op de stijlvolle aflevering met goede uitleg van de wagen .
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
27/9/2023
5
leuke en interessante ontvangst met zeer veel uitleg en geduldig antwoorden op alle vragen .
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
27/9/2023
5
Beste klant, bedankt voor uw 5 sterren. Fijn dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
27/9/2023
4
Goede ontvangst, goede uitleg. een paar minpuntjes De wagen niet volledig opgeladen was, vond ik een beetje vreemd. In de eerste week, kregen we ook een foutmelding ivm de koelvloeistof. Service and reacties was perfect. Hier werd ook bevestigd dat het een gekend probleem is en dat de dop moet vervangen worden. Mijn wagen heeft 5 maanden in de garage gestaan, dit had misschien pro actief kunnen aangepakt worden. Voor de rest, een prachtige wagen, een droom auto.
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
25/9/2023
5
Correct en vriendelijk ontvangst. Goede service, duidelijke uitleg over de interventie die gebeurd is en enkele standaard operaties (bandenspanning, ...) die wel geapprecieerd worden...
Beste klant, dank voor uw fijne reactie en beoordeling. Wij gaan ons best doen om ook in de toekomst aan uw verwachtingen te blijven voldoen. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
25/9/2023
5
Beste klant, bedankt voor uw 5 sterren. Fijn dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
25/9/2023
1
Moeilijk. Volledige elektrische wagen (xxx) die op minder dan een jaar al twee keer binnen moet op onderhoud (wel reeds 60 k km). Moeilijk om auto op de vooravond binnen te brengen wegens geen nachtkluis. Pas om 14.00u wordt er aan begonnen. Om 15.00u melding dat remklauwen zouden vervangen moeten worden en pas om 17.15 een bericht met de melding dat ik een 30 min heb op de auto te komen halen. Ik moet 5x bellen want na 17.15 neemt er niemand meer op om te zeggen dat ik dit amper haal. De dispatch schakelt me uiteindelijk door en ik krijg te horen dat het ook nietmogelijk is om de auto buiten de poort te zetten zodat ik de auto op een later tijdstip kan oppikken en de (andere) autosleutels eventueel de dag nadien bij de xxx kan oppikken wanneer dit beter past. Ik gooi mijn agenda om en laat weten dat, als ik me haast, ik tegen 18.45 à 18.50 kan zijn. Eens aangekomen kan ik alsnog 10 minuten wachten want blijkbaar liggen de papieren niet klaar. Er werd ook gevraagd om een expertise te doen terwijl de auto binnen was wegens een lichte aanrijding op de achterkant. Er wordt per mail bevestigd dat dit zal gebeuren, ik herhaal het duidelijk bij het afgeven van de auto en ik krijg nu te horen van de verzekeringen dat het nog steeds niet begeerd is. Dus ik zou nog eens terug een afspraak mogen maken en heel de rim ram opnieuw.... Factuur onderhoud was er ook niet naast en sinds de nieuwe remklauwen krijg ik ook melding dat bandendruk niet juist staat (geeft om de zoveel km andere druk aan) en dat ik dus zoiezo eigenlijk terug een afspraak mag maken... Dus neen, service en klant gerichtheid een dikke nul.
Beste klant, het spijt me te lezen dat u een slechte ervaring had met ons bedrijf.
Kunt u met mij persoonlijk contact opnemen op info.mercedes.turnhout@vanmossel.be? Dan zoeken we samen naar een oplossing. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
23/9/2023
5
De service was heel correct en vriendelijk . Alles verliep vlot
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
23/9/2023
4
Beste klant, dat doet ons deugd om te horen. We hechten veel belang aan klantentevredenheid. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
23/9/2023
1
Tijdens event van xxx in de vernieuwde toonzaal van xxx had ik de vraag gesteld aan xxx team om kofferruimte van xxx te mogen bekijken. Na een 10-tal minuten komen 2 medewerkers naar 1e verdiep, diegene die ik vervolgens terug aansprak om koffer te beantwoorden werd beantwoord met gezegde dat het die dag eventing was en niet werd ingegaan op mijn vraag. hij zij ook dat ik voor een bestelbon maar moest terug komen op maandag. Daar heb ik op geantwoord dat ik dat zou doen maar zeker niet bij xxx, dan kon hij plots wel de koffer openen. Ik begrijp dan ook geenzins de uitspraak van de medewerker tenzij ze meer leasing klanten wensen dan particuliere klanten die reeds aan 3e wagen toe zijn.
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
22/9/2023
4
Beste, mijn bezoek aan het servicestation in xxx was volledig in orde maar wat voorafging verdient enige aandacht. Mijn ervaring met uw servicestation in xxx was bijzonder slecht. Ik begrijp dat de verbouwingen de zaken bemoeilijken maar als men tweemaal afspraken niet nakomt , schept dit problemen. Een eerste keer kan ik dit nog plaatsen maar een afspraak die twee weken op voorhand is gemaakt niet nakomen ... Ik had duidelijk gevraagd de tweede keer dat het zou lukken want ik had mijn auto de dag nadien zeker nodig. Als je dan de avond zelf moet bellen om een stand van zaken om dan te horen dat er geen tijd was om er aan te beginnen dan heb ik absoluut geen vertrouwen in deze zaak.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
22/9/2023
3
Ik ben nog net geen nummer, al heb ik het idee dat het wel die richting uitgaat.
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
22/9/2023
5
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
22/9/2023
2
Vering zou niet voldoende zijn er is zijn nieuwe schroef veren bestemd zijn maar de prijs .... de schroefveren zouden gratis zijn maar de werkuren niet ik had een tussen komst gevraagd van xxx ik heb 5% gekregen maar is veel te weinig de kosten zijn meer dan xxx€ de vering is al zeer lang slecht.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
22/9/2023
1
Slechte communicatie Komen afspraken niet na Nieuwe auto gekocht vanaf het begin al een probleem we zijn nu xxx maanden verder ,auto is al 7 keer binnen gegaan voor het probleem en is nog steeds niet opgelost
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
22/9/2023
5
Snelle en correcte afspraakregeling. Vlotte service, fiets ter beschikking gekregen, onderhoud binnen de afgesproken tijd. Voor extra onderhoud werd ik gecontacteerd om te vragen of ik ermee akkoord ging.
Beste klant, bedankt voor de 5 sterren. Hartelijk dank voor de mooie woorden! Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
22/9/2023
3
Wagen binnen voor onderhoud. Geen reserve wagen ter beschikking. Elke normale garage heeft deze, kon er wel een huren? . Op een factuur van xxx € zou deze service toch inbegrepen kunnen zijn.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
22/9/2023
1
Opnieuw geen goede koelvloeistof dop geïnstalleerd, blijft maar duren. Wel mooie ontvangst ruimte maar geen hartelijke of persoonlijke ontvangst. Vandaag bij xxx geweest voor onderhoud en dat vond ik een groot verschil en ze kunnen onmiddellijk zeggen dat verkeerde dop er op staat en goede besteld.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
20/9/2023
2
Ik ben particulier. Ik vind dat de aanrekening van de prijzige uurlonen niet transparant is en dat de onderdelen schandalig duur zijn. Maar ja, dat weet je bij Mercedes vooraf zekers? Ontvangst was professioneel en vriendelijk
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
19/9/2023
2
onpersoonlijk, mijn nieuwe wagen is een ander merk.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
14/9/2023
4
het was mijn eerste contact en dat is vlot verlopen.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
14/9/2023
1
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
14/9/2023
1
Bij het maken van de afspraak (telefonisch) heb ik duidelijk vermeld dat ik ging wachten ter plaatsen tot de service A gedaan was . Was geen probleem ... Ter plaatse heb ik dit nog eens vermeld ... geen probleem zegde men mij . Ging ongeveer 2 uur duren . Na 3 uur eens gepolst hoe het zat ... bleek dat men nog niet eens begonnen was aan de auto . Heb dan vervangwagen gekregen en de dag erna mijn wagen gaan ophalen . Ik woon in xxx, dus is een extra rit naar xxx niet echt leuk en veel tijdverlies . Tevreden ? Niet echt dus en van Mercedes verwacht je toch iets meer .
Beste klant, dank voor uw bericht. Ik begrijp je reactie en ik zou het ook niet fijn vinden mocht ik dit meemaken. Geef me een seintje via info.mercedes.turnhout@vanmossel.be en dan bekijken we samen wat er is misgelopen. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
13/9/2023
5
Vriendelijke ontvangst en goede service gehad
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
12/9/2023
4
Afspraak was gemakkelijk gemaakt, kon zelfs nog vroeger komen omdat ik op vakantie ging vertrekken Gevraagd om de factuur ter plaatse te betalen, zou toch opgestuurd worden. Per mail verwittigd dat ik op vakantie vertrek en deze factuur niet op tijd zou kunnen ontvangen. Toch een reminder gekregen van credit control tijdens mijn vakantie Auto werd door de carwash gereinigd, dit heb ik liever niet, mijn auto was net met de hand gepoetst. Mondeling gemeld dat ruitenwissers en vloeistof net vernieuwd waren, toch is deze nog extra bijgevuld en aangerekend ( weliswaar klein bedrag ) Hoog bedrag betalen voor deze service, mercedes is duur geworden
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
12/9/2023
3
Begint weer wat beter te worden. Na overname xxx was het een puinhoop en werd er veel vergeten (niet in systeem opgenomen inzake de afspraak ed)
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
11/9/2023
3
Keyword is wachten ... Weken wachttijd vooraleer een standaard servicebeurt op afspraak kan uitgevoerd worden. Uren wachttijd tijdens het uitvoeren van een standaard servicebeurt.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
10/9/2023
4
Goede service, goed gevoel.
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
9/9/2023
2
tel. afspraak gemaakt voor een kleine beurt zou gebeuren op xxx om 13.00 uur xxx gestald om 13.00 uur stond om 14.00 uur nog buiten na info werd er aan begonnen om 15.45 klaar bleek een grote beurt te zijn uitgevoerd ondanks mijn duidelijk verzoek voor een kleine beurt zowel bij de tel. afspraak als bij aanlevering auto op xxx door mij hierover bezwaar gemaakt bijna 2 weken later volgde de factuur bijna € xxx,= voor onderhoud met PLUS-pakket !!! Jammer
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
9/9/2023
4
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
8/9/2023
5
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
8/9/2023
5
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
8/9/2023
3
Probleem niet opgelost en weggestuurd zonder support
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
31/8/2023
4
Bekwaam en hulpvaardig personeel
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
30/8/2023
5
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
29/8/2023
5
Heel vriendelijk en goed ontvangen
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
28/8/2023
4
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
28/8/2023
5
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
25/8/2023
4
45 minuten moeten wachten alvorens ze mijn ruitenwissers gevonden hadden ( xxx)......Dan wel direct geplaatst.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
25/8/2023
5
Zeer behulpzaam zeer vriendelijk
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
25/8/2023
5
Zeer vriendelijk geholpen in deze drukke zaak. Geweldige service na mijn aankoop van mijn xxx.
Beste klant, hartelijk dank voor uw mooie woorden en fijn dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
17/8/2023
4
Correct, indien de wisselstukken 'ergens in de wereld' te vinden zijn?
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
16/8/2023
5
Beste klant, dank voor uw 5 sterren. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
16/8/2023
2
Vriendelijk maar vaak onduidelijke communicatie tussen verschillende personen/afdelingen
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Het spijt me te lezen dat er onduidelijkheid was over de communicatie. Indien u nog vragen heeft, mag u steeds contact opnemen. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
16/8/2023
2
Probleem is na 3 weken niet gridentificeerd. Dit niettegenstaande alles software matig wordt aangestuurd.
Beste klant, dank voor uw reactie. We hebben je opmerking bekeken en zouden het graag willen doornemen via telefoon. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
16/8/2023
4
Beste klant, fijn om te lezen dat uw bezoek naar wens is geweest. Bedankt voor deze goede beoordeling. Laat gerust weten hoe wij onze vijfde ster kunnen verdienen. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
16/8/2023
4
Vlotte service maar hoge factuur
Beste klant, hartelijk dank voor uw feedback. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
15/8/2023
5
Kapotte batterij zeer vlug thuis komen vervangen. Deze service was nog een gevolg van het laatste nazicht. Het enige nadeel was dat de rekening 3 maanden later kwam.
Beste klant, dank voor uw vijf sterren. Fijn dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
14/8/2023
3
De ontvangst was prima! Ik was er echter niet op voorzien dat ik 1 uur moest wachten voor het inlezen van een bestelde sleutel
Beste klant, het is fijn om te horen dat u goed ontvangen bent bij Van Mossel Mercedes-Benz Turnhout. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
14/8/2023
4
Beste klant, bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw werkplaatsbezoek. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
13/8/2023
5
Duidelijke afspraken vooraf van timing en uit te voeren werken. Probleem doorgesproken met medewerker voor een correcte diagnose , wat nadien duidelijk waargenomen is dat het probleem opgelost is. Auto was ook sneller klaar dan gepland. Degelijke vervangwagen ter beschikking gehad .
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
12/8/2023
5
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
12/8/2023
4
Over het algemeen positieve ervaring
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
12/8/2023
1
Op xxx auto afgeleverd bij xxx en volgende zaken gemeld: 1) servicebeurt A uitvoeren 2) software installeren op advies van Mercedes klantendienst 3) bestek laten opmaken door dienst Carrosserie voor lichte schade Bij afhalen van de auto werd gemeld/vastgesteld: Testrit 14km gedaan en geen geluid opgemerkt (dit was niet van toepassing op mijn auto) Hoogspanning batterij uitgetest (dit was niet van toepassing op mijn auto) Nieuwe software werd niet geïnstalleerd Bestek schade werd niet opgemaakt Op xxx ontvang ik met de post een factuur met vermelding van order van xxx, geen verwijzing naar service van xxx? Op xxx ontvang ik per mail een 'reminder' voor betaling van deze factuur. Ik heb intussen de factuur betaald maar heb wel grote twijfels over welke werkzaamheden dan wel correct werden uitgevoerd op xxx.
Beste klant, we vinden het heel jammer dat u niet tevreden bent over de afgeleverde werkzaamheden. Ik ga uw ervaring delen met onze aftersales manager, zodat hij contact met u kan opnemen. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
11/8/2023
2
Slecht, na ophalen van de wagen bleek er 0,6 liter olie te weinig in te zitten ( oliepeil in de wagen stond in het geel ) . Tweemaal terug naar de garage ( telkens 0,3 liter bijgevuld )
Beste klant, bedankt voor het delen van uw ervaring. Graag ontvangen we uw contactgegevens zodat we hierover met u in gesprek kunnen gaan. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
11/8/2023
2
Na de herstelling/vervanging van een defecte veiligheidsgordel werd er vergeten om een reset te doen waardoor de actieve veiigheid van de gordels niet werkte.
Beste klant, we betreuren het ten zeerste dat u deze ervaring heeft gehad. Indien de reset van uw voertuig ondertussen nog niet is gebeurd, mag u hiervoor langskomen. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
11/8/2023
5
Beste klant, bedankt voor uw 5 sterren. Fijn om te lezen dat u tevreden bent! Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
2/8/2023
4
Beste klant, laat gerust weten hoe wij onze vijfde ster kunnen verdienen. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
2/8/2023
2
Zeer triest, mijn wagen 3 x moeten binnen brengen, met steeds dezelfde foutmelding die bleef terugkomen.
Beste klant, hartelijk dank voor uw reactie. Ik zou het ook niet fijn vinden, mocht ik dit meemaken. Ik ga uw opmerking delen met onze aftersales manager. Gelieve contact op te nemen via mail info.mercedes.turnhout@vanmossel.be.
Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
29/7/2023
1
Zie mijn mail aan dialogen Mercedes op xxx Nooit antwoord op gehad !
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
29/7/2023
5
Beste klant, dank voor uw mooie score. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
29/7/2023
5
Friendly and professional team. They changed my airbag good and quickly!
Dear customer, thank you for your positive feedback. Best regards, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
28/7/2023
4
Gemakkelijk om een afspraak te maken, profesionele dienstverlening,alles naar wens verlopen.
Beste klant, hartelijk dank voor uw feedback. Laat gerust weten hoe wij onze vijfde ster kunnen verdienen. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
28/7/2023
1
Ik belde de garage in xxx. Ze verwezen me door naar de 24/7 dienst. Na 2,5u wachten aan de telefoon op de 24/7 dienst, belde ik terug naar de garage, daar namen ze de telefoon ook niet meer op. Uiteindelijk ben ik te voet naar de garage te gaan. Pas op dag 3 was een reservewagen beschikbaar.
Beste klant, hartelijk dank voor uw reactie. Ik zou het ook niet fijn vinden, mocht ik dit meemaken. Ik ga uw opmerking delen met onze aftersales manager. Gelieve contact op te nemen via mail info.mercedes.turnhout@vanmossel.be.
Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
10/7/2023
2
Een kleine herstelling die minder dan 1 uur ging duren, heeft ruim 3 uur geduurd, zonder enige communicatie. (tenzij er zelf om te vragen). Deze garage wil vooral 'premium' uitstralen, wat velen absoluut niet aangenaam ervaren,
Beste klant, hartelijk dank voor uw reactie. Ik zou het ook niet fijn vinden, mocht ik dit meemaken. Geef gerust een seintje en we kijken wat er is misgelopen. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
10/7/2023
4
vlot en vriendelijk personeel .
Beste klant, dank voor uw mooie score. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
8/7/2023
4
Normale service,correct en bondig xxx
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
8/7/2023
3
Algemene service is goed. Afspraak maken, ontvangst en vriendelijke opvolging was zeker ok. Opvolging nadien was heel wat minder. Factuur was helemaal fout. Ik moest ZELF aantonen waarom het fout was. Het werd nadien wel rechtgezet. sorry voor het foutje: medewerker had het verkeerd aangeduid wat hij gedaan had . Als ik niet gereageerd had, was het dus erg duur geweest.
Beste klant, bedankt voor uw feedback. Ik ga uw opmerking delen met onze aftersales manager. Gelieve contact op te nemen via mail info.mercedes.turnhout@vanmossel.be.
Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
30/6/2023
5
wij hadden een heel toffe medewerker die ons alle informatie heeft gegeven die we nodig hadden en al vlug beslisten wij om de xxx te kopen die we in gedachten hadden. We zijn zeer tevreden over xxx
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
30/6/2023
5
Alles in orde doe zo verder
Beste klant, dank voor uw mooie score. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
29/6/2023
3
Ontvangst is onpersoonlijker dan vroeger, vind ik. De medewerker die mij voorthielp was echter zeer vriendelijk. Ik had mijn wagen de dag voorheen naar de car-Wsh gedaan en kreeg het voertuig terug met allemaal vuile waterspatten op. Hier was ik niet echt gelukkig mee.
Beste klant, hartelijk dank voor uw reactie. Ik zou het ook niet fijn vinden, mocht ik dit meemaken. Geef gerust een seintje en we kijken wat er is misgelopen. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
28/6/2023
5
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
28/6/2023
5
Zeer goede service, stipt en correct
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
28/6/2023
4
goed onthaal ,niet te lang wachten ....
Beste klant, hartelijk dank voor uw feedback. Laat gerust weten hoe wij onze vijfde ster kunnen verdienen. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
26/6/2023
5
In tegenstelling tot de collega's in xxx tonen de mensen in xxx wel de ondernemersspirit en de klantvriendelijkheid om een mens voort te helpen. En dit ondanks de moeilijke omstandigheden met de verbouwing. Een dikke pluim hiervoor!
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
26/6/2023
5
Alles volgens wens behalve dat was beloofd geen voorruitsproeivloeistof aan te rekenen: deze staat toch wel op de rekening.
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
24/6/2023
5
Eerlijkheid staat bij mij hoog in mijn agenda en dat gevoel heb ik daar dus het is daar een top tien
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
24/6/2023
4
Vrij vlotte bediening ,vriendelijk en behulpzaam.
Beste, hartelijk dank voor uw positieve feedback. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
23/6/2023
5
Werd er vriendelijk en heel goed geholpen
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
23/6/2023
4
Service voor onderhoud was zeer goed.enkel in xxx toen ik voor andere auto ging kijken was de verkoop een dikke nul daarom heb ik niet bij xxx deze auto gekocht
Beste klant, hartelijk dank voor uw feedback. Onze collega's van de verkoop proberen steeds hun best te doen om de klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. We vinden het spijtig dat u het anders heeft ervaren. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
22/6/2023
3
Aankoop en levering in drukke periode tijdens verbouwingen en hierdoor liep veel mis lijkt mij
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
19/6/2023
4
De algemene service is goed 4.
Beste klant, dank voor uw mooie score. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
16/6/2023
5
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
15/6/2023
5
Super vriendelijk ontvangst. Zoals het hoort! Kunnen er velen nog iets van leren.
Beste klant, bedankt voor de geweldige feedback. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
15/6/2023
2
Ik heb bij mijn garage al verschillende keren ervaren dat men producten wil vervangen die niet versleten zijn. - De laatste keer stelde men voor om nieuwe autobanden te leggen. Ik rijd nu nog maar 10.000 km per jaar, dus 5.000 km voor de winterbanden en 5.000 voor de zomerbanden. Deze zomerbanden liggen er nu 2 jaar op. Dit lijkt me niet correct. - De keer daarvoor wilde men ruitenwissers en andere onderdelen vervangen die het nu, na 1 1/2 jaar, nog steeds perfect werken. - Dit jaar kreeg ik ook een veel te hoge factuur voor het wisselen van mijn banden van winter naar zomer. Het bleek een factuurfout te zijn. Het is moeilijk om vertrouwen te hebben in het eerlijk objectief advies van mijn garage. Het personeel is wel heel vriendelijk en de werkzaamheden die worden uitgevoerd zijn ook kwalitatief goed. Het is gewoon oppassen dat je niet onnodig te veel betaald.
Beste klant, hartelijk dank voor uw reactie. Ik zou het ook niet fijn vinden, mocht ik dit meemaken. Ik ga uw opmerking delen met onze aftersales manager. Gelieve contact op te nemen via mail info.mercedes.turnhout@vanmossel.be.
Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
15/6/2023
5
Top, xxx is een zeer aangenaam en warm persoon.
Van Mossel C.A.C.
Sales
Personenwagens
14/6/2023
4
Hartelijk, gemoedelijk. Mensen deden echt hun best, ondanks verbouwingsmoeilijkheden
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
14/6/2023
4
Altijd goede ervaringen bij xxx
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
14/6/2023
5
Zeer correct! Vervangen zo maar geen onderdelen zonder eerst contact op te nemen. Vriendelijk onthaal en snelle service!
Beste klant, bedankt voor de geweldige feedback. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
14/6/2023
2
Kosten voor analyse van het probleem werden op voorhand niet meegegeven en liepen boven de xxx€. Onaanvaardbaar hoog, er was op voorhand een bestek gemaakt.
Beste klant, bedankt voor het delen van uw ervaring. Het is spijtig te vernemen dat er onduidelijkheid was over de kosten. Graag ontvangen wij uw contactgegevens zodat wij verder kunnen toelichten. U mag mailen naar info.mercedes.turnhout@vanmossel.be.
Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
14/6/2023
3
Er zijn twee klachten. 1. Sinds de aankoop van de auto is er een klacht dat de spoiler regelmatig uitgaat, maar niet meer ingaat. Dit is erg vervelend en hiervoor is de auto al vaker binnen geweest, maar dit is nog steeds niet opgelost. (na 2 jaar) De tweede klacht is dat er een terugroepactie was en de auto correct is binnen gedaan, maar dat het onderdeel van de terugroep actie niet werd vervangen. De auto moet hier WEER voor terugkomen.
Beste klant, bedankt voor uw feedback. Ik ga uw opmerking delen met onze aftersales manager. Gelieve contact op te nemen via mail info.mercedes.turnhout@vanmossel.be.
Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
12/6/2023
5
Zeer vriendelijk onhaal en goede werkservice aan wagen
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
12/6/2023
1
Zeer slechte communicatie tussen lease en servicepunt, met frustratie bij klant als gevolg. Herstelling remprobleem niet uitgevoerd na analyse probleem in werkplaats (een GEKEND probleem), maar door andere medewerker dan gewoon remblokjes vervangen met dus gevaarlijke situatie tot gevolg. Zeer vriendelijke medewerkers, maar duidelijk communicatieprobleem blijkbaar intern en extern.
Beste klant, bedankt voor het delen van uw ervaring. We kunnen samen kijken wat er fout gelopen is. Geef gerust een seintje via info.mercedes.turnhout@vanmossel.be.
Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
11/6/2023
5
Altijd vriendelijk , en steeds bereid de nodige informatie te geven .
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
11/6/2023
5
Flexibel en service minded
Van Mossel Pans
Customer Service
Personenwagens
11/6/2023
5
Beleefde ontvangst en snelle bediening ????
Beste klant, hartelijk dank voor de mooie woorden. Fijn dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
11/6/2023
4
Beste klant, hartelijk dank voor uw mooie score. Laat gerust weten hoe we onze vijfde ster kunnen verdienen. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens
11/6/2023
1
Wij hadden een 's ochtends een afspraak voor een bandenwissel. Echter heb ik tot 's middags moeten wachten nadat ik meermaals gevraagd heb naar een update van de auto. Ik verwacht als ik een afspraak heb voor een bandenwissel en er gecommuniceerd is dat dit een uurtje in beslag zal nemen, ik na dat uurtje kan vertrekken. Dit was niet het geval. Hierover zijn we niet te spreken.
Beste klant, ik begrijp je reactie en zou het ook niet leuk vinden mocht ik dit meemaken. We kunnen samen kijken wat er fout gelopen is en waarom u zolang heeft moeten wachten. Geef gerust een seintje via info.mercedes.turnhout@vanmossel.be.
Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Personenwagens